loader image

תנאי שימוש

שלום וברוכים הבאים למערכת ToChat (להלן: ”המערכת“) המופעלת באמצעות חברת טו-צ'אט בע"מ ח.פ. 516768512 (להלן: ”החברה“). המערכת המתקדמת לעסק שלך (להלן: ”אתה“ או ”לקוח“) להתקדם לתקשורת שתאפשר לנציגים שלך (להלן: ”לקוח קצה“ או ”נציג“ לפי העניין) לתת מענה מהיר ויעיל יותר ללקוחות שלך בשילוב שיחות טלפון והודעות בWhatsApp. 

שירותי המערכת ניתנים גם באמצעות אתר האינטרנט הפועל בכתובת ToChat.co.il. 

עצם הכניסה למערכת ו/או הורדת מידע ו/או צפייה בתכני המערכת כפי שיתעדכנו מעת לעת מעידה על הסכמתך לתנאים המפורטים במסמך זה או כל מסמך אחר הקשור למסמך זה (”תנאי השימוש“). אם אינך מסכים לתנאי השימוש (בחלקם או במלואם) הנך מתבקש להימנע מלעשות כל שימוש במערכת. 

שימוש בלשון זכר בתנאי שימוש אלה הינו מטעמי נוחיות בלבד, ויש לקרוא את האמור בלשון זכר לפי העניין, כאילו נאמר גם בלשון נקבה. כל האמור בלשון יחיד, יש לקרוא כאילו נאמר אף בלשון רבים, לפי העניין ולהיפך.

השימוש במערכת ובכלל זה בתכנים הכלולים בו מעיד על הסכמתך לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים במערכת, לרבות מדיניות הפרטיות וכן הוראות או הנחיות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש במערכת. 

המערכת מותאמת לעסקים ונועדה לשימוש עסקי בלבד, בשימושך בשירותי המערכת הנך מצהיר שאתה עסק חוקי הרשום בישראל.

תנאי השימוש יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך, הלקוח ולקוח הקצה של המערכת, והנם הסכם משפטי מחייב בינך ובין מי העושה שימוש במערכת מטעמך לבין החברה. הנך מתבקש לקרוא את המסמכים המחייבים בקפידה, שכן הם מגדירים את זכויותייך והתחייבויותיך ביחס לשימוש במערכת ומהווים הסכם מחייב בינך לבין החברה. האחריות לקרוא, להבין ולמלא אחר הוראות הדין הינה על אחריותך המלאה לרבות אחריות שחלה על מי מטעמך כלקוח קצה.

  1. המערכת
    1. החברה מעוניינת לספק ללקוח את השירותים המפורטים בהצעת המחיר שתשלח ללקוח ותנאי שימוש אלו יקראו כנספח לאותה הצעה (להלן: ”הצעת המחיר“) ויהיו חלק אינטגרלי מהסכמות הצדדים להצעת המחיר.
    2. על מנת להיכנס ולעשות שימוש במערכת, לקוח הקצה יידרש להזין שם משתמש וסיסמא (להלן: ״פרטי ההתחברות״).
    3. הלקוח מאשר ומסכים: (1) לשמור, ולוודא כי פרטי לקוח הקצה, על כל פרטי ההתחברות הספציפיים שלו מאובטחים בכל העת; (2) כי הוא יישאר האחראי הבלעדי ונושא באחריות בגין כל פעילות המתרחשת במסגרת או בקשר עם השימוש בפרטי ההתחברות; (3) כי מספר נציגים לא יוכלו לחלוק את אותם פרטי ההתחברות; וכן (4) להודיע מיידית לחברה בכתב במידה והלקוח מגלה כי נעשה שימוש או כניסה כלשהו/י לא מאושר/ת בפרטי ההתחברות או במערכת.
    4. בכפוף לתנאי שימוש אלו ותשלום מלא של דמי המנוי (כהגדרתם להלן) של הלקוח לחברה, תספק החברה ללקוח שירותים ותעניק בזאת החברה ללקוח זכות אישית, לא בלעדית, בלתי ניתנת להמחאה, בלתי ניתנת להעברה, כלל עולמית, ואינה ניתנת לרישוי משנה ((sublicensing, להיכנס ולעשות שימוש במערכת, במהלך תקופת ההתקשרות (כהגדרתו להלן), למטרות העסקים הפנימיים של הלקוח בלבד (לצורך העניין, לא לשם מכירה חוזרת, הפצה, או דרך אחרת של הפיכת התוכנה לזמינה לצדדים שלישיים).
    5. למען הסר ספק, מובהר ללקוח כי אין החברה מחויבת לקלוט למאגריה כל Data Base קיים של הלקוח.
  2. הצהרות החברה
    החברה מצהירה ומתחייבת כי:
    1. היא בעלת הידע, הניסיון והכישורים הדרושים למילוי כל התחייבויותיה על פי תנאי שימוש אלו.
    2. אין כל מניעה על פי כל דין או הסכם להתקשרותה של החברה עם הלקוח וכי אין בקיום התחייבויותיה על פי תנאי שימוש אלו ו/או בעצם התקשרותה עם הלקוח, כדי להוות הפרת התחייבות שלה כלפי צד ג'.
  3. הצהרות הלקוח
    הלקוח מצהיר ומתחייב כי:
    1. הוא בעל כל הרישיונות ו/או ההיתרים (ביחד: ”האישורים“) הנדרשים לצורך קבלת השירותים מהחברה, לרבות אישורים לעלות את המידע שברשותו וכי כל האישורים האמורים בתוקף ויהיו בתוקף במשך כל תקופת ההתקשרות של הלקוח עם החברה.
    2. אין כל מניעה על פי כל דין או הסכם להתקשרותו עם החברה וכי אין בקיום התחייבויותיו על פי תנאי שימוש אלו ו/או בעצם התקשרותו עם החברה, כדי להוות הפרת התחייבות שלו כלפי צד ג' וכי הינו בעל יכולת כלכלית לעמוד בהתחייבויותיו כלפי החברה.
    3. בדק את הצעת המחיר של החברה וכי מצא אותה מתאימה לצרכיו מכל הבחינות.
    4. הלקוח הוא הבעלים, או השיג את הזכויות לבעלות, על כל זכויות הקניין הרוחני המתקיימות במידע שמספק הלקוח למערכת (להלן: "נתוני הלקוח"), וללקוח יש את הזכות לספק לחברה את הרישיון המוענק בזאת להשתמש במידע כאמור בהתאם לתנאי שימוש אלו.
    5. נתוני הלקוח אותם הוא מספק אינם מפרים או פוגעים בפטנטים, זכויות יוצרים, סימנים מסחריים או קניין רוחני אחר, זכויות קנייניות או זכויות לפרטיות או זכויות פרסום של צד שלישי כלשהו.
  4. הגבלות על שימוש
    הלקוח לא יבצע, או ירשה לכל מי מטעמו או צד שלישי לבצע, את האמור להלן:
    1. לעקוף, להשבית או להפריע בדרך אחרת לתכונות הקשורות לאבטחה של המערכת או תכונות האוכפות מגבלות על שימוש במערכת;
    2. לפגוע או לשבש הגנות סיסמה המסדירות את הגישה לתוכנה;
    3. להרשות לכל צד שלישי (למעט אם אושר אחרת במסמך זה) לעשות שימוש במערכת;
    4. למכור, להשכיר, להחכיר, להעניק רישיון או לקיים בעלות תקופתית (timeshare) במערכת או לעשות בה שימוש בכל הסדר לשכת שירות;
    5. להעתיק, לשנות, להתאים, לתרגם, לבצע הינדוס לאחור, הידור לאחור, לפרק, לבצע פעולות נגזרות על, או להפיק, או לנסות להפיק, את קוד המקור של התוכנה או כל מרכיב שלה;
    6. לעשות שימוש בתוכנה לעיצוב ו / או לפיתוח שירות או מוצר מתחרים;
    7. לעשות שימוש באמצעים אוטומטיים כלשהם כדי להשיג גישה לתוכנה;
    8. לנקוט בכל פעולה אשר מטילה או עלולה להטיל, כפי שתקבע החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי, עומס גדול באופן לא פרופורציונאלי על התשתית של החברה;
    9. להתערב או לנסות להפריע לשלמות או לעבודה התקינה של התוכנה;
    10. להסיר, להשחית, להסתיר או לשנות את המערכת, או כל הודעות זכויות יוצרים, סימנים מסחריים, או זכויות קנייניות אחרות של כל צד שלישי, אשר מסופחים או ניתנים כחלק מהמערכת, או לעשות שימוש או להציג סמלים מסחריים של המערכת אשר שונים מאלה של החברה;
    11. לעשות שימוש בשמה, סמלה המסחרי או סימני המסחר של החברה, ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה;
    12. לפרסם תוצאות של כל השוואות או פעולות מדידה אחרות אשר הלקוח יערוך עם המערכת, לבד או בחיבור עם כל תוכנה או חומרה אחרת ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה;
    13. לשלוח, להעלות, לחלק, להעביר או להפיץ באמצעות (או להציע לעשות כן ביחס ל- (ה)מערכת כל תוכן בלתי חוקי, משמיץ, מטריד, שנועד להונות, מפר, מגונה או מטעה, או כל וירוסים, תולעים, פגמים, סוסים טרויאניים, קבצים פגומים, מתיחות או חומר הרסני או זדוני אחר; ו/או
    14. לעשות שימוש במערכת לכל מטרה בלתי חוקית (או מטרה אשר עלולה לשייך את החברה בשיקול הדעת הסביר שלה, לכל תכלית בלתי ראויה או בלתי הולמת) או על ידי הפרה של תנאי שימוש אלו.
  5. שירותים במערכת שניתנים ללקוח על ידי צד ג'
    1. החברה רשאית מעת לעת לשנות את רשימת נותני השירותים אשר מבצעים אינטגרציה למערכת.
    2. הלקוח מודע כי חלק מהשירותים במערכת שניתנים ללקוח על ידי צד ג' יחויבו בנפרד בין הלקוח לנותן השירותים וכי החברה לא לוקחת כל אחריות בקשר עם שירותים אלו, לרבות, עלויות השירות, אבטחת המידע ותנאי השימוש שלהם.
    3. הלקוח בהיותו מתקשר עם החברה, לא מסתמך על נותן שירותים כזה או אחר אלא אם נקבע אחרת בהצעת המחיר.
  6. תמורה
    1. הלקוח ישלם לחברה את (1) עמלת ההקמה; ו-(2) תשלום נוסף החל על המנוי (עמלת הקמה וכל תשלום נוסף יוגדרו ביחד ולחוד כ"דמי מנוי"), והכל בהתאם לתנאים, למועדים ולתקופות המפורטים/ות כמפורט בהצעת המחיר.
    2. ביצוע תשלום דמי המנוי עשוי להיות כרוך בעמלות שונות שייגבו ממך על-ידי מפעילי שירות הסליקה או התשלום בהם תשתמש ובהתאם לתנאים של צדדים שלישיים אלה. הנך נושא באחריות הבלעדית לשאת בכל עמלה כאמור. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השימוש באמצעי תשלום כלשהו , להתיר תשלום באמצעים נוספים ולהחיל הסדרי תשלום שונים על סוגי כרטיסי האשראי או אמצעי התשלום אותם תכבד החברה. בכל מקרה, אין להשתמש באמצעי תשלום שאינו שייך לך וללא הרשאות הנדרשות.
  7. תקופת ההתקשרות של הצדדים
    1. מוסכם כי תוקפה של תקופת ההתקשרות תהא בהתאם לתקופה כפי שנקבע בהצעת מחיר (להלן: ”תקופת ההתקשרות“), ככל ולא נקבעה תקופה כאמור אזי תקופת ההתקשרות תימשך עד להפסקתה על ידי מי מהצדדים בהתאם לתנאי שימוש אלו.


      השעיה:

    2. במידה והלקוח לא משלם לחברה את דמי המנוי החלים, מפר הסכם זה, או במידה והחברה מאמינה, בתום לב ובשיקול דעתה הבלעדי, כי הלקוח משתמש במערכת באופן שעלול לגרום נזק לחברה או לצד שלישי כלשהו, הרי שהחברה רשאית להשעות את הגישה של הלקוח והשימוש שלו במערכת, עד למועד בו החברה תקבע כי הפרה, איום לפגיעה, או פגיעה ממשית שכאלו חלפו.
    3. במידה ונחסמה גישתך למערכת ו/או יכולתך להעלות תכנים למערכת מכל סיבה שהיא, לא תוכל לשוב ולעשות שימוש במערכת ו/או להעלות תכנים למערכת ללא ביצוע פניה לחברה בבקשה לשוב ולאפשר לך גישה למערכת ו/או להעלאת תכנים. עוד יובהר כי, במהלך תקופת החסימה (ככל שתהיה כזו) לא תהיה רשאי לשוב ולהירשם במערכת תחת פרטי משתמש אחרים. לתשומת לבך כי בגין רישום למערכת תוך התחזות לאחר אתה עשוי לעבור עבירה פלילית האסורה על פי חוק.
    4. הנך מאשר כי החברה לא תישא באחריות כלפיך או כלפי צד שלישי, בגין חסימת הגישה שלך למערכת כאמור. הפסקת הגישה שלך למערכת לא תפגע בתחולת תנאי השימוש על התקופה בה עשית שימוש במערכת ולכל תוכן שהעלית למערכת במהלך התקופה כאמור.


      סיום ההסכם:
    5. החליט מי המצדדים כי ברצונו לסיים את ההתקשרות עם החברה, ישלח אותו צד מעוניין הודעה בכתב על רצונו לסיים את ההתקשרות, הודעה כאמור תינתן בהתראה של 30 ימים מראש.
    6. הלקוח לא יהא זכאי לתשלום נוסף ו/או פיצוי כלשהו בגין השירותים שקיבל על פי הסכם זה ו/או עקב הפסקת תקופת ההסכם והלקוח מצהיר כי לא תהא לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בקשר להפסקת תקופת ההסכם.
    7. הסכם זה מהווה התחייבות תקפה וחוקית של כל אחד מהצדדים הניתנת לאכיפה כנגד הצד השני על-פי תנאיו, למעט כאשר יכולת אכיפה מוגבלת על ידי: (1) מקרה של פירוק, חדלות פירעון, ארגון מחדש, כינוס נכסים, הסדר, הקפאה או כל חוק אחר בעל השפעה ו/או הנוגע לזכויות נושים באופן כללי, או (2) כללים וחוקים אחרים המסדירים סעדים זמניים, צווי מניעה או כל סעד אחר מן היושר; כאשר בכל אחד מהמצבים לעיל רשאי כל אחד מהצדדים לסיים את ההסכם במיידי.

       

      אפקט הסיום:
      עם סיום הסכם זה:

    8. הלקוח מסכים כי כל ניוד מספר החוצה מהמערכת של חברה ייעשה בפרק זמן סביר ובהתאם לקבלני המשנה שאיתם החברה עובדת ובכפוף לשיתוף פעולה מצד החברה שצפויה לקלוט את המספרים לאחר הניוד.
    9. הלקוח מסכים כי ייצוא המידע של הלקוח במערכת יימסר לו בהתאם לפורמט הנהוג בחברה ובתשלום, תלוי בגודל הקובץ שהחברה נדרשת לייצא, וככל ולא נקבע אחרת בהצעת מחיר.
    10. על אף האמור לעיל, למשך תקופה של שלושים (30) ימים ממועד תום ההתקשרות, החברה תספק ללקוח, עם בקשת הלקוח בכתב, הזדמנות סבירה להוריד את נתוני הלקוח באופן עצמאי ככל והדבר אפשרי ובהתאם לאופי החומרים שמאוחסנים בחברה.
    11. החברה שומרת את הזכות למחוק לצמיתות כל נתוני לקוח אשר עשויים להתקיים בחשבון הלקוח בכל עת לאחר תקופת שלושים (30) הימים, והלקוח מסכים לוותר על כל זכויות משפטיות או מן היושר או סעדים שיתכן ויש לו כנגד החברה לגבי נתוני הלקוח שנמחקו בהקשר לעיל.

       

      דמי ביטול:

    12. בכל מקרה של סיום ההסכם ע"י הלקוח מכל סיבה שהיא, גם ללא שעשה שימוש במערכת כלל לאחר הקמתו כלקוח של החברה, יחויב הלקוח בעמלת ההקמה הנהוגה בחברה באותה עת וככל שלא נקבע אחרת בהצעת המחיר.
  8. סודיות אבטחת מידע ופרטיות
    1. החברה מתחייבת לשמור בסודיות ולא לגלות, להראות, למסור או לעשות כל שימוש שהוא, בכל מידע המתייחס לנתוני הלקוח, במישרין או בעקיפין (למעט מידע שהינו נחלת הכלל שלא כתוצאה ממעשה של החברה), לרבות מידע עסקי, שיטות עבודה, שמות לקוחות, רישומים, מסמכים, נוהלי דרכי ושיטות יצור, מחקר, תוכניות פיתוח, שיווק מכירות, פרטים על מוצרים, תכשירים, תהליכים, מערכות, תוכנה, חומרה, מחירים, ידע, תגליות וכיו"ב אשר ללקוח זכות לגביהם או הנמצאים ברשותו בכתב ונכנסים תחת הגדרת נתוני לקוח (להלן – ”המידע הסודי“); למעט: 1) מידע סודי שהיה ידוע לחברה או למי מטעמה טרם גילויו 2) מידע סודי שידוע לחברה ו/או למי מטעמה מצד ג' כלשהו שאינו כפוף להגבלת סודיות 3) מידע שהחברה נדרשת לגלותו לפי דין 4) מידע אנונימי 5) נתוני שימוש (כהגדרתם מונחים אלו להלן).
    2. החברה רשאית לאסוף, לעשות שימוש ולפרסם מידע אנונימי, ולחשוף אותו לצדדים שלישיים המהווים ספקי שירות שלה, לשם אספקת, שיפור ופרסום המערכת, והשירותים שלה. ״מידע אנונימי״ משמעו מידע בנוגע לשימוש במערכת אשר אינו מאפשר זיהוי של היחיד, כגון מידע אגרגרטיבי וניתוח על שימוש במערכת.
    3. הלקוח מודע ומסכים לכך כי החברה מתעדת ואוספת נתונים אודות אופן השימוש במערכת (”נתוני שימוש“) ובאחריות הלקוח ליידע על כך את המשתמשים מטעמו במערכת, להרחבה אנא קראו את מדיניות הפרטיות של החברה בקישור להלן [https://tochat.co.il/privacy-policy/] (להלן: ”מדיניות פרטיות“). למען הסר ספק מובהר בזאת, כי החברה הינה הבעלים של נתוני השימוש וכל מידע שהתקבל מניתוח הנתונים וכי החברה רשאית לעשות כל שימוש בנתוני השימוש, ובלבד שהשימוש נעשה באופן שלא מאפשר את זיהוי הלקוח ו/או מי מטעמו.
    4. במהלך תקופת ההתקשרות בין הצדדים, החברה תנקוט במאמצים ארגוניים, פיזיים וטכניים סבירים מבחינה מסחרית במטרה למנוע גישה בלתי מורשית למערכת ולשמור על סודיות, זמינות ושלמות נתוני הלקוח.
    5. מובהר בזאת כי החברה אינה ערבה כי צדדים שלישיים בלתי מורשים לעולם לא יוכלו לגבור על האמצעים המפורטים בסעיף זה או שיעשו שימוש במידע האישי של הלקוח ובנתוני הלקוח למטרות לא ראויות.
    6. עיבוד ואופן השימוש במידע אישי (כהגדרתו להלן) על ידי החברה יעשה בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. ”מידע אישי“ –  ”מידע“ כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981 (להלן: ”חוק הגנת הפרטיות“), הקשור באופן כלשהו ללקוח ו/או ללקוחותיו של הלקוח ו/או ללקוחות הקצה, וכן כל מידע שניתן לזהות באמצעותו, במישרין או בעקיפין, אדם פרטי שיגיע אל החברה בקשר עם ההתקשרות של הצדדים בתנאים אלו.
    7. ככל שהמידע המבוקש אינו נמצא ברשות הלקוח ו/או אין באפשרות הלקוח לעשות זאת באופן עצמאי באמצעות המערכת, ואותו מידע נמצא ברשות החברה, החברה תעשה מאמצים סבירים כדי לסייע ללקוח, על חשבונו, לעמוד בחובות הלקוח על פי דיני הגנת הפרטיות, לרבות מתן זכות עיון לפי חוק הגנת הפרטיות.
    8. במידה והלקוח יוצר קשר עם החברה בקשר עם נתוני משוב (כגון, שאלות, הערות, הצעות וכיוצ״ב) בנוגע למערכת (אשר ייקראו יחדיו להלן, ״פידבק״), פידבק כאמור ייחשב לא חסוי, ולחברה יהיה רישיון קבוע, לא בלעדי, כלל עולמי, נטול תמלוגים לעשות שימוש בכל פידבק שכזה או לשלב אותו במערכת.
  9. פרסום ושיווק
    1. החברה רשאית לעשות שימוש בשם ובסמל המסחרי של הלקוח באתר שלה ובחומרי קידום המכירות שלה כדי לציין כי הלקוח הינו לקוח של החברה.
  10. אחריות, שיפוי ופיצוי
    1. המערכת מסופקת על בסיס ״כפי שהיא״ (AS IS) או על בסיס ״כפי שזמינה״ (AS AVAILABLE). כל אחריות, בין אם במפורש, במשתמע, סטטוטורית או אחרת, לרבות, ללא הגבלה, כל אחריות משתמעת כלפי זכויות קניין, סחירות, התאמה למטרה מסוימת ואי-הפרה, מוכחשת בזאת במידה המרבית המותרת על פי הדין החל.
    2. החברה לא תישא בכל אחריות בגין: (א) בעיות טכניות כלשהן של האינטרנט (לרבות, ללא הגבלה, תקשורת אינטרנט איטיות או הפסקות בתקשורת אינטרנט); ו/או (ב) כל עניין שניתן לייחסו לחומרה או תוכנה של הלקוח או לאינטרנט של הלקוח או לספק שירות הנתונים של הלקוח.
    3. החברה אינה מתחייבת או מצהירה כי גישה למערכת, או שימוש במערכת, תהא ללא הפרעה, נטולת שגיאות, או מתאימה לצרכי הלקוח.
    4. השימוש של הלקוח במערכת, והסתמכות שלו עליה, הינה לחלוטין על פי שיקול דעתו הבלעדי של הלקוח ועל אחריותו, והחברה לא תישא בכל אחריות או חבות כלשהי כלפי הלקוח בקשר עם כל האמור לעיל.
    5. על אף כל האמור מנגד: זולת עד המידה האסורה על פי הדין, בשום מקרה לא תישא החברה באחריות בגין כל אובדן הכנסה, הזדמנות עסקית, חסכונות צפויים, רווחים, מוניטין, או נתונים, או בגין נזקים מיוחדים, עקיפים, מקריים, עונשיים או תוצאתיים, אשר נגרמו על ידי הלקוח או שהלקוח נפגע מהם, אשר עולים מכוח התקשרות זו או אשר נובעים באופן אחר מהשימוש, או חוסר היכולת להשתמש, במערכת, גם אם החברה היתה מודעת לאפשרות שיווצרו נזקים שכאלה.
    6. סך האחריות הכוללת של החברה בגין כל התביעות, נזקים, עלויות והפסדים הנובעים מכוח התקשרות זו, או בקשר עם שימוש או חוסר היכולת להשתמש במערכת, לא תעלה, בשום נסיבות שהן, על סך התשלומים ששולמו בפועל ישירות על ידי הלקוח לחברה (אם בכלל), מכוח התקשרות זו, במהלך שנים עשר (12) החודשים שקדמו למועד העלאת תביעה כאמור על ידי הלקוח, בניכוי סכומים ששולמו על ידי החברה בגין התחייבויות קודמות שחלו במהלך שנים עשר (12) החודשים הנ״ל.
    7. הלקוח מאשר בזאת להגן על ולשפות את החברה, הדירקטורים, נושאי המשרה, עובדים וספקי השירות שלה, כנגד כל תביעות ונזקים שייפסקו כנגד החברה על ידי בית משפט מוסמך, או אשר שולמו במסגרת הסדר, בקשר עם טענה, תביעה או הליך של צד שלישי לפיה הלקוח עשה שימוש במערכת, שלא במסגרת הכלולה בהתקשרות זו או עשה שימוש לרעה בכל קניין רוחני, או כל זכויות קנייניות או זכויות אחרות של צד שלישי.
    8. הלקוח מתחייב לפצות את החברה ו/או מי מטעמה בגין כל נזק ו/או הוצאה שיגרמו לה כתוצאה מהפרת התחייבויותיו לפי התקשרות זו וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר העומד לחברה על פי התקשרות זו או על פי דין.
  11. ביטוח ושרידות
    1. אין בהסכם זה ו/או בהתקשרות זו כדי להטיל חובת ביטוח על מי מהצדדים.
    2. סעיפים 4, 7.8-7.12, 8, 9, 10 ו-12 ישרדו את סיום ההתקשרות של הצדדים.
  12. הוראות כלליות
    1. תנאי השימוש של המערכת צפויים להתעדכן מעת לעת וככל ולא נודע אחרת ללקוח בכתב, הלקוח יראה כמסכים לתנאים המעודכנים של תנאי השימוש. מוסכם בזאת על הצדדים כי שינויים מהותיים יישלחו ללקוח גם באמצעות אימייל לכתובת המפורטת מטה.
    2. מוצהר ומוסכם בזה כי כל אחד מהצדדים הינו ישות או אדם עצמאי ולא מתקיימים יחסי עובד-מעביד, שותפות עסקית או כל צורת שיתוף פעולה אחרת בין הצדדים, למעט יחסי לקוח-ספק כאמור בהסכם זה.
    3. אין באמור בהסכם זה כדי למנוע מהחברה להתקשר עם לקוחים נוספים הפועלים באותו תחום ופונים לאותו קהל. כל צד יישא בכל האחריות המוטלת עליו לפי כל דין לתשלום שכרם ו/או תקבוליהם של המועסקים על ידו לשם ביצוע הסכם זה. וישפה את הצד האחר במקרה בו מי מעובדיו יטען ליחסי עובד – מעביד עם הצד השני.
    4. הסכם זה ונספחיו ממצים את מכלול ההסכמות בין הצדדים, ומבטלים כל חוזה ו/או הסכם, הסכמה מצג או הבטחה שהיו, אם היו, בין הצדדים להסכם זה, עובר לכריתתו של הסכם זה. המבוא להסכם זה והנספחים לו מהווים חלק בלתי נפרד הימנו. כותרות הסעיפים הוכנסו לשם הנוחיות בלבד ואין להם, ולא יינתן להם, כל משקל בפרושו. שום תוספת, שינוי או עדכון להסכם זה לא יהא בתוקף ללא אישור מראש ובכתב של שני הצדדים.
    5. הסכם זה נעשה על – פי דיני מדינת ישראל ויפורש לפיהם. במקרה של סכסוך בין הצדדים בכל הנוגע להסכם זה ו/או לשירותים אליהם הוא מתייחס, ידון הסכסוך בפני בית המשפט הישראלי המוסמך בתל-אביב, שלו תהיה סמכות השיפוט הייחודית והבלעדית לדון בסכסוך ובכל הכרוך בו. הצדדים ישתפו פעולה לפתרון בעיות ו/או תקלות שיעלו בין הצדדים בשימוש בשירותים של החברה.
    6. שום ויתור, ארכה או הימנעות של צד להסכם זה מעמידה על זכות או ברירה העומדת לו על פי הסכם זה, או מדרישה כי הצד השני ימלא התחייבויותיו על פי הסכם זה, בין בכלל ובין במועדה, לא יהיו בני תוקף אלא אם נעשו במפורש ובכתב, ולא ניתן יהיה ללמוד מהם לעניין ויתור, ארכה או הימנעות של אותו הצד בעתיד.
    7. הצדדים מצהירים כי כוונתם המשותפת היא כי ביצוע כל התחייבויותיהם על פי הסכם זה ייעשה בכפוף ובהתאם להוראות כל דין. במקרה בו יתברר, כי הוראה מהוראות הסכם זה הנה בטלה או בלתי חוקית מסיבה כלשהי, רשאי כל צד להודיע לצד השני, כי על אף עובדה זו, יראו את ההסכם כבר-תוקף מלא, למעט ההוראה הבטלה, הבלתי חוקית או הבלתי ניתנת לאכיפה, וכאילו הוראה זו לא נכללה בו מעולם, והכול – בתנאי שההוראה האמורה אינה הוראה מהותית בהסכם זה.
    8. הסכם זה וכל זכות או התחייבות בו: (1) אינם ניתנים להעברה, האצלה או המחאה על ידי הלקוח ללא אישור מוקדם בכתב של החברה, וכל העברה, האצלה או המחאה לא תקינה שכזו תהא בטלה ומבוטלת, עם זאת (2) ניתן להעבירם או להמחות אותם על ידי החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי. בכפוף לתנאים שלהלן, הסכם זה יחייב ויפעל לטובת כל צד והנמחים שלו.
    9. כל הודעה שצד אחד להסכם זה ירצה לשלוח למשנהו, בקשר להסכם זה וכל הנובע ממנו, תשלח בדואר אלקטרוני. הודעה שנשלחה על ידי צד להסכם זה למשנהו באמצעות דואר אלקטרוני תחשב כאילו הגיעה לתעודתה תוך יום עסקים ממועד שליחתה.
    10. בכל שאלה ו/או בקשה בקשר עם המערכת ותנאי השימוש לרבות מדיניות הפרטיות, תוכל/י לפנות אלינו באמצעות כתובת הדוא”ל [email protected].