הסוד שמעלה מכירות: איך אנשי מכירות יכולים לייצר יותר פגישות
בעולם המכירות, ביצוע כמות גדולה יותר של שיחות היא מפתח להצלחה. אנשי המכירות הם עמוד התווך של כל עסק, ופועלים לסגירת לקוחות פוטנציאליים ויצירת הכנסות – אבל האם הם עושים
כאן ניתן לעקוב אחר הפיתוחים האחרונים שלנו, תבונות שאנו לומדים על שיחות מכירה ועדכונים חשובים הנוגעים למערך המכירות של עסקים.
בעולם המכירות, ביצוע כמות גדולה יותר של שיחות היא מפתח להצלחה. אנשי המכירות הם עמוד התווך של כל עסק, ופועלים לסגירת לקוחות פוטנציאליים ויצירת הכנסות – אבל האם הם עושים
נציגי מכירות ובעלי עסקים יודעים טוב יותר מכל אחד אחר, זמן זה כסף, ופספוס של ליד יכול לעלות ביוקר, במיוחד במוקדי מכירות המתרכזים בעולמות הקורסים, הפיננסים והייעוץ. בעולמם של נציגי
לא כולם יודעים כמה שיחות בממוצע עושים לפני שליד נסגר, אך כחלק מהמחקר שלנו, שמנו לב למספר שיפתיע גם את אנשי המכירות המנוסים ביותר, אחד הגורמים המכריעים להצלחה במכירות הוא
כל בעל עסק ואיש מכירות כבר יודע – כדי לסגור לידים, קודם צריך להתקשר אליהם, ואם אתם אנשי מכירות, או עוסקים במכירות, בטח שמתם לב שפתאום יש פחות לידים, אנשים
כעסק אחראי עם מטרת צמיחה, חשוב להבין את המשמעות של כיבוד פרטיות הלקוחות תוך אופטימיזציה של אסטרטגיית המכירה שלך. בעולם המכירות, מאגר "אל תתקשר אלי" מתגלה כשירות ממשלתי פורץ דרך
בעולם המטורף של המכירות חשוב מאוד להיות תמיד כמה צעדים לפני המתחרים שלך. הכירו את תותח השיחות של ToChat – הדור הבא של החייגנים האוטומטיים. עם יכולות פורצות דרך וטכנולוגיות