loader image

איך לא מפספסים לידים בעסק שלכם?

אסטרטגיית חיוג

נציגי מכירות ובעלי עסקים יודעים טוב יותר מכל אחד אחר, זמן זה כסף, ופספוס של ליד יכול לעלות ביוקר, במיוחד במוקדי מכירות המתרכזים בעולמות הקורסים, הפיננסים והייעוץ.

בעולמם של נציגי המכירות, כל ליד מייצג הזדמנות פוטנציאלית לסגירה. אך, בתוך ההמולה והבלגן של הפעילויות היומיומיות, לידים יכולים להתפספס בקלות, מה שיוביל לאובדן הזדמנויות והפסדים כספיים.

מה הפתרון?! 

הכירו את הכלי הייחודי והמתקדם שמשמש כל מוקד מכירות מצליח:

אוטומציה מלאה לניהול הלידים למחלקת המכירות עם ToChat

הפלטפורמה המתקדמת של ToChat מאפשרת ניהול לידים בעזרת אלגוריתם תעדוף וניהול אסטרטגיית החיוג של שיחות המכירה ומפחיתה את העבודה המשרדית בכ- 50%. (בלי גליונות אקסל, טלפוניה, והתקנות מסובכות) בעזרת החייגן החכם של ToChat, ניהול שיחות ידני יעלם כלא היה והנציגים שלך יוכלו להגיע למספר רב יותר של לידים בפחות זמן. על ידי אוטומציה כמעט מלאה של התהליך, טוצ׳אט משחררת זמן יקר לצוותי מכירות כדי להתמקד בקידום שיחות ובסגירת עסקאות. עם טוצאט, אף ליד לא ישאר מאחור, וכל ההזדמנות למכירה תמוצה עד הסוף.

שמירה על נתוני הלידים באמצעות שילוב מערכת ToChat

ToChat משתלבת בצורה חלקה עם מערכות CRM מובילות, ומעניקה פלטפורמה מרכזית לשמירת נתוני הלידים ולמעקב אחריהם במערכת. על ידי סנכרון נתונים בין ToChat ובין פלטפורמות CRM, צוותי מכירות יכולים לגשת לפרופילים מקיפים של לידים, לעקוב אחרי היסטוריית התקשרות ולעדכן את המשימות ביעילות. עם עדכונים בזמן אמת וסנכרון נתונים חלק, ToChat מבטיחה שכל המידע על הלידים יהיה עדכני ונגיש, מעניקה לצוותי מכירות סדר שלא היה קיים במוקדי שיחות עד היום.

שיפור תגובתיות עם פולו-אפים אוטומטיים בקול-סנטר שלכם

העולם שלנו רץ מהר, לכן התזמון הוא הכל. פולו-אפים אוטומטיים מבטיחים שצוותי מכירות לא יחמיצו שום ליד. בין אם זה ליד חדש או ליד קיים שדורש תשומת לב, המערכת תבצע אוטומטית פולו-אפ בזמן שנוח לנציג ולליד, כך צוותי מכירות יכולים לנצל את ההזדמנויות בדיוק כשהן מתרחשות, לסגור יותר מכירות, ואפילו להפוך לאנשי מכירות טובים יותר.

איך מתקדמים?!

הירשמו עכשיו לפרטים נוספים והכפילו את שיחות המכירה שלכם, באותו זמן עבודה!

שתפו את המאמר

ייעול צוות המכירות בעשרות אחוזים!

בואו להתנסות ותראו
תוצאות תוך 7 ימים!

סיפורי הצלחה:

%157 יותר תיאומים
סוכנות ביטוח שעלתה מ-66 תיאומים בחודש ל-170.
%200 יותר פגישות
חברה לייעוץ השקעות שילשה את כמות הפגישות.
%93 יותר מכירות
חברה למכירת שערים שהגדילה את המחזור החודשי מ-75 ל-145 אלף שקלים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים:

תותח-שיחות-מכירות-אוטומטי

עד 200% יותר מכירות כבר בחודש הראשון!

השאירו פרטים וקבלו 7 ימי ניסיון: