loader image

כמה שיחות מכירה צריך לבצע כדי לסגור עסקה?

אסטרטגיית חיוג

לא כולם יודעים כמה שיחות בממוצע עושים לפני שליד נסגר, אך כחלק מהמחקר שלנו, שמנו לב למספר שיפתיע גם את אנשי המכירות המנוסים ביותר, אחד הגורמים המכריעים להצלחה במכירות הוא חזרתיות, רפטיציה. מספר השיחות הנדרשות עד הסגירה יכול להשתנות באופן משמעותי לפי התחום בו אתה פועל. בין אם אתה בתחום ההיי-טק, הבריאות, הפיננסים או תחום אחר, הבנת הדינמיקה הייחודית יכולה לעזור לך לייעל את אסטרטגיית המכירות ולהשיג תוצאות טובות יותר.

תחום ההיי-טק:

בעולם הטק, חדשנות מנהלת את השוק, ומספר השיחות שנדרשות כדי לסגור ליד נמצא ברמה גבוהה יחסית. עם מוצרים ושירותים מורכבים שדרושים להם הסבר והדגמה נרחבים, מקצוענים במכירות בתעשיית הטכנולוגיה נוהגים לבצע ממוצע של 8 עד 12 שיחות לפני לסגירת עסקה. בנוסף, עצם התחרותיות של תעשיית הטק אומר ששיחות פולו-אפ ותקשורת רציפה הם חיוניים לשמירה על עניין ואמון של הלקוח.

תחום הבריאות והביוטי:

בתחום הבריאות, שבו טיפול והתאמה אישית חיוניים, התהליך המכירתי מתבצע באופן המבוסס על יחסי אנוש. מקצוענים במכירות בתחום הבריאות עשויים למצוא שמספר השיחות שנדרשות כדי לסגור ליד נע בין 4 ל-6 שיחות בממוצע. בניית אמון והקמת יחס עם לקוחות בתחום הבריאות והביוטי לוקחות זמן, אך לאחר הקמת יחס יציב ובטוח, זה יכול להוביל ללקוחות מרוצים, חוזרים וממליצים.

תחום הפיננסים:

תעשיית הפיננסים, שמאופיינת בדרישות ובמוצרים פיננסיים מורכבים, דורשת גישה אסטרטגית לטיפול בלידים. מקצוענים בתחום הפיננסים עשויים למצוא שבין 6 ל-8 שיחות נדרשות כדי לסגור ליד. בתעשייה זו, הצעת ייעוץ פיננסי אישי והיכרות עם מודלים פיננסיים מורכבים עלולות להשפיע משמעותית על תהליך ההמרה.

עם טוצ׳אט

לסיום, הבנת מספר השיחות הנדרשות לסגירת הליד בתעשיה יכולה לספק תובנות חשובות לאופטימיזציה של אסטרטגיית המכירות שלך. על ידי מעבר לשימוש בטוצ׳אט – החייגן החכם שלנו, תוכלו לקבוע פולו-אפ אחרי פולו-אפ אחרי פולו-אפ – בצורה אוטומטית, מבלי להתעייף, לחשוב שאתם ״מציקים״ או מטרידים, כי המערכת פשוט עושה זו בשבילכם והקול-סנטר שלכם מרוויח ממנה לקוחות משלמים!

לסיכום, ToChat הישראלית הביאה בשורה אמיתית לעולם המכירות ופיתוח העסקים בישראל.

זה לא סתם עוד כלי ניהול; זהו נשק חובה עבור כל מנהל מכירות שמעוניין להישאר רלוונטי ב-2023.

ToChat היא המערכת היחידה שעושה את זה, והיא בהחלט יכולה לייעל את הצוותים שלכם ולהביא לעליה משמעותית במכירות. אז שתו כוס מים, ׳כחכחו׳ בגרון ותעלו לשיחה, הלקוח מחכה לכם על הקו!

שתפו את המאמר

ייעול צוות המכירות בעשרות אחוזים!

בואו להתנסות ותראו
תוצאות תוך 7 ימים!

סיפורי הצלחה:

%157 יותר תיאומים
סוכנות ביטוח שעלתה מ-66 תיאומים בחודש ל-170.
%200 יותר פגישות
חברה לייעוץ השקעות שילשה את כמות הפגישות.
%93 יותר מכירות
חברה למכירת שערים שהגדילה את המחזור החודשי מ-75 ל-145 אלף שקלים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים:

תותח-שיחות-מכירות-אוטומטי

עד 200% יותר מכירות כבר בחודש הראשון!

השאירו פרטים וקבלו 7 ימי ניסיון: