loader image

הסוד שמעלה מכירות: איך אנשי מכירות יכולים לייצר יותר פגישות

אסטרטגיית חיוג

בעולם המכירות, ביצוע כמות גדולה יותר של שיחות היא מפתח להצלחה. אנשי המכירות הם עמוד התווך של כל עסק, ופועלים לסגירת לקוחות פוטנציאליים ויצירת הכנסות – אבל האם הם עושים מספיק שיחות כדי להגיע לתוצאות הרצויות? ביצוע יותר שיחות יכול להיות מאתגר כשמתעסקים בהמון דברים מסביב. למזלנו, יש נשק סודי: ToChat.

עד 75% יותר שיחות – באותן שעות עבודה

ימי החיוג הידני והאקסלים נעלמים. תוכנת החייגן האוטומטי של ToChat מייצרת לסוכני המכירות שלכם מודל אוטומטי, המאפשרת לנציגי המכירות שלכם להגיע ליותר לידים בפחות זמן. על ידי הפחתת המשימות הידניות בכ-50%, נציגים יכולים להתמקד בפרקטיקה שלשמה הם שם – מכירות.

פולו-אפים אוטומטיים או מותאמים אישית, במערכת נוחה במיוחד

במערכת טו צ׳אט תוכלו להתאים פולו-אפ לכל לקוח לפי הצרכים שלו, והמערכת אפילו מייצרת פולו-אפים אוטומטיים ללקוחות שלא ענו לשיחת המכירה. מנהלי מכירות יכולים להשתמש בפולו-אפים אלו כדי להתאים את אסטרטגיות המכירה, לזהות נקודות לשיפור ולמקסם את פוטנציאל הנציגים. עם ToChat, צוותי מכירות יכולים ״לשכוח״ לחזור ללידים כי המערכת עושה זאת אוטומטית.

מיטוב זמן השיחה עם ToChat

מיקסום זמן השיחה הוא קריטי במכירות. להבדיל מתותח שיחות, טוצ׳אט מנהלת את אסטרטגיית החיוג למיצוי כל ליד ככה שאף ליד לא הולך לאיבוד, טוצ׳אט יודעת לתעדף את הליד החם ביותר ואף פעם לא נותנים ללקוחות לחכות סתם על הקו – כתוצאה מכל זה מייצרים ללקוח תחושת עדיפות על פני המתחרים שלכם, ובכך ליצור חיבור איכותי ואמיתי עם הלקוח, שיודע שהנתונים שלו שמורים בראש סדר העדיפויות שלכם.

היתרון של ToChat: יותר שיחות, פחות זמן, פחות בק-אופיס

ToChat מעניקה לנציגי מכירות טכנולוגיה מתקדמת ואינטואיטיבית לביצוע שיחות מכירה פרודקטיביות יותר. על ידי האוטומציה של השיחות, ניהול המידע ומערכות פילוח הנתונים, ToChat הופכת את עולמם של הנציגים לקל ויעיל, כדי שהם יוכלו לעשות מה שהם טובים בו באמת.

לסיכום, כמות גדולה יותר של שיחות מכירה חיונית להצלחה במכירות. עם הפתרון החדשני של ToChat, מנהלי מכירות ונציגים כאחד יכולים לייעל את מאמצי התקשורת, להוריד מעצמם עבודה ולמקסם את ההמרות בכל שיחה. העתיד כבר כאן!

שתפו את המאמר

ייעול צוות המכירות בעשרות אחוזים!

בואו להתנסות ותראו
תוצאות תוך 7 ימים!

סיפורי הצלחה:

%157 יותר תיאומים
סוכנות ביטוח שעלתה מ-66 תיאומים בחודש ל-170.
%200 יותר פגישות
חברה לייעוץ השקעות שילשה את כמות הפגישות.
%93 יותר מכירות
חברה למכירת שערים שהגדילה את המחזור החודשי מ-75 ל-145 אלף שקלים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים:

תותח-שיחות-מכירות-אוטומטי

עד 200% יותר מכירות כבר בחודש הראשון!

השאירו פרטים וקבלו 7 ימי ניסיון: