loader image

הנשק הסודי של מנהלי מכירות – הכלי שמעלה את אחוזי הסגירה במאות אחוזים!

ייעול מכירות

כל בעל עסק ואיש מכירות כבר יודע – כדי לסגור לידים, קודם צריך להתקשר אליהם, ואם אתם אנשי מכירות, או עוסקים במכירות, בטח שמתם לב שפתאום יש פחות לידים, אנשים פחות עונים לטלפון, קשה יותר לסגור, בטח בתקופה האחרונה.
אם גם אתם מרגישים את זה, אתם חייבים להכיר את הכלי שכבר עזר למאות עסקים בישראל לסגור יותר עסקאות.

טו צ'אט, אור נוט טו צ'אט?!

חלק מכם כנראה כבר שמעתם על המערכת, בכמה מילים – חברת ToChat הישראלית, חוללה מהפך אמיתי בעולם המכירות ועכשיו היא נגישה לכל בעל עסק בישראל! 

מדובר בפלטפורמה מתקדמת שיודעת לוודא שנציגי מכירות יספיקו לדבר עם מאות אחוזים יותר לידים שנמצאים במערכת שלכם, באותן שעות עבודה!

המערכת, שפותחה על ידי צוות עם ניסיון רב שנים בעולמות הטכנולוגיה והמכירות, נבנתה כך שתסייע לכם ליצור קשר עם כל ליד וליד בצורה אוטומטית, לחדש קשר עם לידים "שרופים" שכבר לא עונים בנייד וגם לסגור יותר עסקאות!

איך זה עובד?!

בעזרת פיתוח אוטומציות ואלגוריתם לידים מיוחד, שיודע לאפיין את הלקוחות שלכם ולהתקשר אליהם אוטומטית, לפי תעדוף ייחודי.

בין אם אתם היחידים בעסק שעוסקים במכירות, או שיש עוד 20 נציגים במחלקה שלכם, המערכת מזרימה לידים לשיחה באופן שוטף ואף מבצעת איתם פולואו-אפ טלפוני אוטומטי דרך המערכת, כך ששום פולו-אפ לא מתפספס. ואם הלקוח לא עונה, נקבעת לו שיחה חדשה בצורה אוטומטית. כך אנשי המכירות סוגרים יותר לידים – כי הם מקבלים יותר שיחות!

יותר שיחות, בפחות זמן

מאחר והמערכת יודעת לתעד לבד כל ליד שלא עונה לטלפון, היא מתזמנת את השיחה במועד אחר באופן אוטומטי, כך שתמיד מוצאים את הזמן המתאים לשוחח וגם מראים על רצינות ומחויבות ללקוח. 

בנוסף, הנציגים יוכלו לתעד את השיחה עם הלקוח ב-real time, בזמן השיחה, לתוך מסך הלקוח במערכת שלכם

וואו, רגע… ויש עוד דברים?

אם חשבתם שזה הכל, אתם תופתעו לשמוע שהקלטות השיחה נכנסות ישירות לכרטיס הלקוח, כך שלא תצטרכו להקליט, לסדר, לתת שם, להעתיק, ולשים את ההקלטות במקומן – כך גם המערכת מונעת טעויות והופכת את אנשי המכירות שלכם לשמחים יותר – כי בלי קשר למכירות, לתת לאנשי המקצוע לעסוק רק בעבודה שלהם, בלי כל המסביב והמשימות הקטנות והמעצבנות, רמת הסיפוק והמוטיבציה בעבודה, עולה משמעותית, כך שאנשי המכירות שלכם יהיו הרבה יותר שמחים, פרודוקטיביים, ומסופקים מהעבודה שלהם (מה שיסייע להם גם לסגור הרבה יותר שיחות…)

איך מתחילים?! 

לסיכום, ToChat הישראלית הביאה בשורה אמיתית לעולם המכירות ופיתוח העסקים בישראל.

זה לא סתם עוד כלי ניהול; זהו נשק חובה עבור כל מנהל מכירות שמעוניין להישאר רלוונטי ב-2023.

המערכות הייחודית שלנו יודעת "לטפח" לידים – לפנות ללקוחות בצורה חמה, לתזכר אותם, ולבסוף להמיר אותם ביעילות ומהירות שמשנות את כללי המשחק.
למרות שחשוב להיות אחראים ולבדוק אופציות אחרות, קשה להתעלם מזה של-ToChat אין ממש חלופות.

ToChat היא המערכת היחידה שעושה את זה, והיא בהחלט יכולה לייעל את הצוותים שלכם ולהביא לעליה משמעותית במכירות. אז שתו כוס מים, ׳כחכחו׳ בגרון ותעלו לשיחה, הלקוח מחכה לכם על הקו!

שתפו את המאמר

ייעול צוות המכירות בעשרות אחוזים!

בואו להתנסות ותראו
תוצאות תוך 7 ימים!

סיפורי הצלחה:

%157 יותר תיאומים
סוכנות ביטוח שעלתה מ-66 תיאומים בחודש ל-170.
%200 יותר פגישות
חברה לייעוץ השקעות שילשה את כמות הפגישות.
%93 יותר מכירות
חברה למכירת שערים שהגדילה את המחזור החודשי מ-75 ל-145 אלף שקלים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים:

תותח-שיחות-מכירות-אוטומטי

עד 200% יותר מכירות כבר בחודש הראשון!

השאירו פרטים וקבלו 7 ימי ניסיון: