loader image

שאלות?

בעמוד זה תמצאו את כל התשובות בנוגע לשאלות טכניות, שאלות כלליות וכל מה שקשור לשימוש במערכת.

שאלות כלליות:

1. האם צריך מינימום נציגים כדי להתחבר?

לא! מערכת ToChat מיועדת לצוותי מכירות ותיאום פגישות בכל הגדלים.

בין אם מדובר בנציג מכירות אחד שמוכר שעתיים ביום ובין אם מדובר בצוות של עשרות נציגים, המערכת שלנו מתאימה לכולם.

2. איך ToChat עוזר לי?

אמ;לק: עד פי 3 שיחות באותו זמן עבודה!

בעזרת אלגוריתם מתקדם המנהל את החיוג ללידים בהתבסס על זמינות הנציגים שלך, תספיקו לנהל יותר שיחות באותו זמן עבודה, אף ליד או פולו-אפ לא ילך לאיבוד ואנחנו נדאג לחבר לנציגים שלך רק אנשים שעונים לטלפון.

3. אפשר להתחבר למערכות אחרות?

כן, בעזרת אפליקציית Make ו-Zapier שלנו – תוכלו לחבר כמעט כל תוכנה חיצונית לממשק העבודה שלכם, כדי להבטיח שתהליכי העבודה הקיימים לא יפגעו עם המעבר למערכת החדשה.

4. מה אני עושה עם המרכזיה הקיימת שלי?

נציגי המכירות שלכם לא יצטרכו אותה יותר. המערכת מיועדת רק לנציגי מכירות או תיאום פגישות טלפוני ואינה באה להחליף את המרכזיה הקיימת של צוות התמיכה והשירות שלכם.

5. אפשר לבדוק מספרים במאגר ״אל תתקשר אליי״?

כן, כדי להקל עליכם התחברנו למאגר ״אל תתקשר אליי״ של משרד התקשורת ואתם תוכלו להחליט איזה לידים לבדוק במאגר ואיזה לא. אנחנו נדאג גם לעקוב ולעדכן אותכם  על לידים שהצטרפו למאגר לאחר מכן.

6. מה ההבדל בין ToChat לכל תותח שיחות אחר?

המערכת שלנו עוזרת לכם לנהל את כל מהלך המכירות ללידים כולל שיחות פולו-אפ ותיעדוף לידים לפי אלגוריתם מתקדם, בניגוד לתותח שיחות רגיל אשר יגיע איתכם רק לשיחה הראשונה עם הליד.

7. צריך להתקין תוכנה או תשתיות אינטרנט חדשות?

לא. צריך רק מחשב, אוזניות עם מיקרופון וחיבור לאינטרנט (גם .איירפודס זה בסדר)

שימוש ברישיון:

1. האם יש התחייבות?

לא – אין תקופת מינימום ואין דרישה למינימום נציגים. המנוי על המערכת הוא מנוי חודשי והלקוחות שלנו יכולים להפסיק את השימוש במערכת בכל שלב ואנו נבטל את החיוב לחודש הקרב ללא קנסות או דמי ביטול למיניהם. פרטים נוספים בתנאי השימוש.

2. איך עובדת תקופת ניסיון?

במהלך תקופת הניסיון, כל יכולות המערכת זמינות לכם ללא הגבלה וללא תשלום נוסף מלבד החיוב בגין דקות השיחה שהנציגים שלכם דיברו בפועל.

בכל שלב במהלך תקופת הניסיון ניתן להתנתק ללא חיובים נוספים.

3. איך דקות השיחה נספרות במערכת?

דקות השיחה במערכת נספרות רק על שיחות שהתנהלו בפועל – רק כאשר הנציגים דיברו עם לקוחות. אנו לא מחייבים על זמן החיוג וההמתנה בין שיחה לשיחה.

4. איזה סוגי משתמשים יש במערכת?
  • מנהלים: יצירת קמפיינים, הורדת דו"חות, מעקב אחר תפקוד הנציגים, האזנה ולחישה לשיחה פעילה ועוד.
    *ללא אפשרות להוציא שיחות.
  • ראשי צוותים: כל יכולות הניהול + כל יכולות הנציגים.
  • נציגים: הוצאת שיחות, צפיה בכרטיסי לקוחות, חיפוש לקוחות ועוד.

תמיכה ועדכונים:

1. איך אפשר לקבל תמיכה במערכת?

אנו מאמינים בליווי מלא של הלקוחות שלנו והצוות המקצועי שלנו זמין גם בטלפון וגם בוואטסאפ כדי לענות על כל שאלה, לתת עצות מקצועיות, לעזור לכם להתממשק למערכות חיצוניות ואפילו גם לגרום לכם לצחוק פה ושם.

2. שליטה מרחוק.

יש לנו יכולת לשתף את המסך של החייגן שלכם איתנו (באישור שלכם כמובן) בעזרת כלים פנימיים של המערכת כדי לתת מענה מהיר לשאלות והדרכות. במקרים מורכבים יותר אשר מצריכים מאיתנו שליטה על המחשב אנו נעזרים תוכנת AnyDesk אשר אפשר להוריד כאן.

3. עדכון גרסה של המערכת.

המערכת מתעדכנת באופן קבוע ליצירת שירות אופטימלי, עמידה בתקני אבטחה והוספת יכולות חדשות לצוותי המכירה – העדכונים לא מפריעים במהלך יום העבודה.