loader image

הדור הבא של החייגנים האוטומטיים – ככה משפרים את אחוזי ההמרה בעשרות אחוזים.

תותח-שיחות-אוטומטי

בעולם המטורף של המכירות חשוב מאוד להיות תמיד כמה צעדים לפני המתחרים שלך. הכירו את תותח השיחות של ToChat – הדור הבא של החייגנים האוטומטיים. עם יכולות פורצות דרך וטכנולוגיות חדשות, ToChat מחוללים מהפכה באופן שבו עסקים יוצרים קשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. במאמר זה אנו נעמיק ביכולות הייחודיות של תותח השיחות של ToChat המבדילות אותו מחייגנים אחרים ונדגיש את היתרונות שהוא מציע לעסקים.

אלגוריתם לתיעדוף וניהול לידים:

ToChat משתמש באלגוריתם תיעדוף מתוחכם שמנתח ומדרג לידים על סמך גורמים שונים. האלגוריתם הזה מעלה את הסיכויים לחבר נציגים ללקוחות פוטנציאלים עם הסיכויים למענה טלפוני הגבוהה ביותר, ממקסם את הסיכויים לסגירת עסקאות ומגביר את הפרודוקטיביות הכוללת של הנציגים. ע״י התמקדות בלידים בעלי עדיפות גבוהה, עסקים יכולים לייעל את תהליך המכירה שלהם ולהשיג שיעורי המרה טובים יותר. אלגוריתם התיעדוף לוקח בחשבון פרמטרים כמו מקור הליד, רמות מעורבות, כמות פעמים שניסו ליצור קשר ועוד, מה שמאפשר לנציגים לדבר עם הלידים הנכונים בזמן הנכון.

תזמון שיחות מעקב (Follow-Up) אוטומטי:

נגמרו הימים בהם צריך לתזמן ידנית שיחות מעקב במערכות שונות ובכך להסתכן באובדן מידע ופספוס הזדמנויות עסקיות עם לקוחות. ToChat מטפלת במשימה הזו בצורה חלקה ע״י תזמון אוטומטי של שיחות המעקב על סמך קריטריונים מוגדרים מראש. מעכשיו נציגים יכולים להתמקד בטיפוח מערכות היחסים וסגירת עסקאות עם הלקוחות בידיעה ש-ToChat סוגרים להם את הפינה. האוטומציה הזו משפרת משמעותית את יעילות הנציגים ומבטיחה שאף ליד לא יתפספס. עם תזמון שיחות מעקב אוטומטי, עסקים יכולים להבטיח שיטת עבודה עקבית לטיפול הלידים ובכך להגדיל את הסיכויים לסגירת עסקאות נוספות ושיפור שביעות רצון הלקוחות.

"שורפים אפס לידים":

בשונה מחייגנים אוטומטיים אחרים שעלולים לשרוף המון לידים, ToChat מאמינה בפוטנציאל של כל ליד. המערכת משלבת בתוכה אפשרויות ויכולות מתקדמות לטיפוח הקשר עם הלידים שלא מראים עניין בתחילה. עם אוטומציות והתממשקות לרוב שירותי התקשורת בעולם, אפשר ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאלים במספר ערוצים שונים בהתאם לשלב בו הליד נמצא ע״י שליחת הודעות מותאמות אישית דרך וואטסאפ, רשתות חברתיות, מיילים ועוד, וכך ToChat ממקסמת את סיכויי המרת הלידים הקרים והחמים.

שילוב Make (Integromat) לעבודה זורמת יותר:

אנחנו ב-ToChat מבינים את החשיבות בעבודה זורמת וחלקה בכל הנודע במכירות לכן אנו מספקים אינטגרציה פתוחה ל-Make, פלטפורמה לבניית אוטומציות מובילה ועוצמתית. אינטגרציה זו מאפשרת לעסקים לחבר את ToChat עם מגוון רחב של אפליקציות ושירותים, וליצור בעזרתה אקוסיסטם יעיל ביותר. בעזרת בניית אוטומציות למשימות חזרתיות, שיתוף נתונים בין מערכות שונות והפעלת פעולות המבוססות על אירועים ספציפיים, ToChat בשילוב Make משפרים משמעותית את היעילות ומפשיטים את כל תהליכי העבודה ומסע הלחוחות. בין אם מדובר בסנכרון פרטי הלקוחות עם ה-CRM שלכםף שליחת הודעות וואטסאפ או עדכון נתונים בזמן אמת, שילוב Make מאפשר לעסקים יצירת עבודה זורמת, מלוכדת ואוטומטית.

הכוח של ToChat: תותח שיחות וחייגן אוטומטי:

ToChat הוא לא רק תותח שיחות, זה משנה את כללי המשחק בשוק. החייגן האוטומטי מאפשר לנציגים לחייג ללא מאמץ, ע״י ביטול החיוג הידני, תיעדוף הלידים וייעול של זמן התקשורת מול הלקוחות. עם יכולות החיוג האוטומטית של ToChat אנו הופכים את כל תהליך המכירה ליעיל ביותר ע״י חיבור אוטומטי של הנציגים ללידים הזמינים ביותר, ממזערים את זמני ההמתנה וממקסמים המכירות. עכשיו הנציגים יכולים להתמקד בסגירת עסקאות נוספות ובניית קשרים חזקים יותר עם לקוחות, בזמן שמערכת ToChat מטפלת בכל הקשור לחיוג, תיעוד וכל מה שמסביב. השילוב העוצמתי הזה של תותח שיחות ואוטומציות חכמות לוקחת את יעילות צוות המכירות לשלב הבא ומאפשרת לכם לסגור עד כ-40% יותר עסקאות באותו זמן עבודה.

לסיכום:

העתיד של תותחי השיחות והחייגנים האוטומטיים כבר כאן ושמו הוא ToChat. עם אלגוריתם תעדוף לידים, תזמון שיחות מעקב באופן אוטומטי, גישת ״אפס שריפת לידים״, ואינספור אינטגרציות בעזרת פלטפורמת ToChat. Make מחוללים מהפכה באופן שבו עסקים מתחברים ומתקשרים עם הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. בעזרת הכוח של ToChat, ארגונים וחברות יכולים להגביר את כוח המכירה שלהם, לשפר את שיעורי ההמרה ולהגיעה לרמות יעילות שרק חלמתם עליהם. התקדמו אל הדור הבא של החייגנים האוטומטים ונצלו את מלוא הפוטנציאל של העסק שלכם עם ToChat.

שתפו את המאמר

ייעול צוות המכירות בעשרות אחוזים!

בואו להתנסות ותראו
תוצאות תוך 7 ימים!

סיפורי הצלחה:

%157 יותר תיאומים
סוכנות ביטוח שעלתה מ-66 תיאומים בחודש ל-170.
%200 יותר פגישות
חברה לייעוץ השקעות שילשה את כמות הפגישות.
%93 יותר מכירות
חברה למכירת שערים שהגדילה את המחזור החודשי מ-75 ל-145 אלף שקלים
שקופית קודמת
שקופית הבאה

לקוחות מספרים:

תותח-שיחות-מכירות-אוטומטי

עד 200% יותר מכירות כבר בחודש הראשון!

השאירו פרטים וקבלו 7 ימי ניסיון: